可乐

乐DO号:887085
When You Sleep - Mary Lambert

鬼鬼:

Wanna_Go:

           《When You Sleep》为歌手Mary Lambert演唱的一首英语单曲,所属专辑《Heart On My Sleeve (Deluxe Version)》。


When You Sleep - Mary Lambert

One foot in front of the other

Keep breathing

just like they taught you

You politely asked to

take a walk with me

I would've married you

there underneath the trees

Is it real, this thing?

Is it real, ooh, this thing?

I could make you happy

I could make you love me

I could disappear completely

I could be your love song

I could be long gone

I could be a ghost in your eardrum

When you sleep, will it be with me?

When you sleep, will it be with me?

I swore I saw you in a dream

All dressed in white and wide smile

You politely asked

to take a walk with me

And I married you there

underneath the trees

Can you feel the beat

of my heartbeat beat through me?

Can you feel the beat

of my heartbeat beat through?

I could make you happy

I could make you love me

I could disappear completely

I could be your love song

I could be long gone

I could be a ghost in your eardrum

When you sleep,

will it be with me?

When you sleep,

will it be with me?

How did I miss you,

when I didn't know you? (Ooh)

How did I miss you,

when I didn't know you? (Ooh)

How did I miss you,

when I didn't know you? (Ooh)

How did I miss you,

when I didn't know you? (Ooh)

I could make you happy

I could make you love me

I could disappear completely

I could be your love song

I could be long gone

I could be a ghost in your eardrum

I could make you happy

I could make you love me

I could disappear completely

Be with me when you sleep

Be with me


永远先别人一步
保持呼吸 仿佛有人教授

你礼貌请我一起散步
我应该在那棵树下嫁给你
这些都是真的么
这些都是真的么
我可以给你幸福
我也可以完全消失
我可以成为你的爱歌
我也可以远去
我可以成为你耳边的幽灵
当你睡着时 可以与我厮守么
当你睡着时 可以与我厮守么

我发誓曾在梦里见过你
我身穿白纱 满面笑容
你礼貌请我一起散步
我应该在那棵树下嫁给你
你能感受到我的心跳么
就要跳出我的身体
你能感受到我的心跳么
就要跳出我的身体
我可以给你幸福
我也可以完全消失
我可以成为你的爱歌
我也可以远去
我可以成为你耳边的幽灵
当你睡着时 可以与我厮守么
当你睡着时 可以与我厮守么
还未相识 我怎会如此想念你
还未相识 我怎会如此想念你
还未相识 我怎会如此想念你
还未相识 我怎会如此想念你
我可以给你幸福
我也可以完全消失
我可以成为你的爱歌
我也可以远去
我可以成为你耳边的幽灵
我可以给你幸福
我也可以完全消失
我可以成为你的爱歌
我也可以远去
我可以成为你耳边的幽灵
当你睡着时 与我厮守
跟我在一起吧

评论

热度(12)